Åh så roooooligt....

Det är jätteroligt att förbereda sig för att hämta StorA på dagis,
vrida om startnyckeln i bilen och inse att den inte startar.
Det är extremt roligt att försöka öppna bagageluckan för att ta
ut barnvagnen för att upptäcka att luckan helt sonika gått
i baklås pga att bilbatteriet laddat ur.

Att bära LillA hela vägen kändes inte så kul.

Så vad göra?

Prata med en snäll granne som vaktade den sovande LillA såklart!

Braiga grannar är, tjaaaa, bra! :)


Dessutom vill jag ju såklart påpeka att jag under hela
tiden i garaget visslade glada melodier och
gjorde ett och annat hoppsasasteg.
För att inte tala om hur positiv och kärleksfull
jag lät när jag pratade med Maken i telefonen.


Fast det förstod ni väl redan?






bloglovin






Kommentarer
Postat av: Nadia

Men jävlat sånt där kan ju göra en galen! Saken är ju bara att hur jävla putt man än blir så hjälps det ju inte, men det är svårt att inte prata lite arabiska en stund. Om man gör det, med hårt tryck så blir det enklare att släppa sedan ! ;-D

Postat av: Sara

Jag tror dig! Jag har funderat på... Vad säger du till dina barn när du ska använda näsfrida? ;)

2010-10-18 @ 17:17:41
URL: http://sh.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tror dig! Jag har funderat på... Vad säger du till dina barn när du ska använda näsfrida? ;)

2010-10-18 @ 17:20:20
URL: http://sh.blogg.se/
Postat av: Frida

Nadia: Arg? Inte blev jag arg. Nej.Nej.... ;-)

Sara: Bra du tror mig ;-) NäsFridan? Jag har inte tänkt på det. skrattar

2010-10-19 @ 08:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback