Komplett galet

Igår ringde en förälder till en av StorA:s dagisvänner
och frågade om de fick hälsa på, vilket de självklart skulle få.
Vi var hemkomna från dagens dagisvända och tog det lugnt.
Att få besökt gjorde att StorA blev jätteglad, och han försvann i sitt rum.
Ropandes frågade han när det skulle komma.
Som svar fick han att det skulle komma efter lunchen.
Då uppenbara sig StorA igen.
Utan kläder.
Alltså enbart iförd kalsonger.

Men du, säger jag, din kompis kommer snart, då
kan du inte vara i kallingar jö!
StorA storskrattar och springer in i sitt rum.

Avklädningsgenen har han efter sin far.
Maken går jämt i kallingar.
Han öppnade dörren i kallingar när postiljonen
ringde på. Denne tittar upp på Kalsongmannen
och utbrister : Jag tror jag har varit här förut...

Åter till gårdagen dock.
Till lunch åt det åter påklädda StorA och jag potatis och
kotletter till lunch.

Trodde jag.

Enligt honom åt vi potatis och kompletter.

Detta säger han med stor övertygelse.

Försök hålla er för skratt när ni hör honom säga det.
I dare you!







bloglovin






Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha, kan tänka mig det!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback