Ladies night!



För första gången bevistade jag en Ladies Night föreställning.
En sak är säker.
De ljuger då inte!
Det är verkligen en show för oss kvinnor!

Så ni som inte har sett den än- gör det!

För en stund får man bara släppa alla måsten, återgå
till en bekymmersfri tillvaro, njuta av bra musik och
få lite ögongodis!

Det var så himla roligt!

Sen är jag lite trött i halsen idag.
Det blev kanske lite väl mycket skrikande.
Dock rätt skönt att få vara lite primal....


Grrrr!


För övrigt är jag fortfarande kär i Martin Stenmarck.
Så där på avstånd.





Bild lånad
här

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Har aldrig varit trots att dom varit i Umeå tidigare... Hmm, då har jag alltså missat nåt. Well, får väl gå om dom masar sig hit igen...

Härligt att du fick en trevlig kväll. Det är du värd!!!

Kramen, Maria

Postat av: Cissi

Shit vad roligt!! Jag har också velat fara på Ladies Night.. =)



Ha en trevlig söndags-kväll!



Kraaaaam!

2010-10-31 @ 16:37:51
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback