Socialt

Partaj igår.
Det känns idag.
Jösses vad jag är gammal. Bevisligen.
Makens arbetskamrat hade beklagat sig över att han
var bakis. Det var Gud som straffade honom fick han som
svar. Repliken på det blev: Kan han inte straffa någon annan.
Ungefär så känns det för mig idag.
Men så sägs det ju också att om huvudet är dumt får kroppen lida.

Kul var det  på tjejfesten i allafall.
Vi spelade Tjejmiddag. Kan rekommenderas då frågorna varierar
och rör sig inom olika områden.

På frågan "vem av tjejerna i rummet skulle med störst sannolikhet kunna
tänkas bli statsminister?" fick jag alla röster. Coolt!

 
En ny vecka tar sin början imorgon.
"Bloggträff" med mamma, Eva och Cissi imorgon och
senare i veckan drar jag söderut med barnen till syster
och kusinen. Behöver jag ens säga att jag ser fram emot
det som komma skall?



Frida





Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej du har min röst! (till statsminister posten! - det kan ju bara bli bäst med dig som styr detta land:-)



Så kul att åka till lillsyrran, hälsa henne från mig!



Kram och sånt!

2010-10-10 @ 22:05:07
Postat av: Maggan

Hej du har min röst! (till statsminister posten! - det kan ju bara bli bäst med dig som styr detta land:-)



Så kul att åka till lillsyrran, hälsa henne från mig!



Kram och sånt!

2010-10-10 @ 22:05:19
Postat av: Maggan

Hej du har min röst! (till statsminister posten! - det kan ju bara bli bäst med dig som styr detta land:-)



Så kul att åka till lillsyrran, hälsa henne från mig!



Kram och sånt!

2010-10-10 @ 22:06:26
Postat av: Maggan

haha inte är det nåt fel på mig eller min dator:-)

2010-10-10 @ 22:06:49
Postat av: Maggan

haha inte är det nåt fel på mig eller min dator:-)

2010-10-10 @ 22:07:46
Postat av: Maggan

haha inte är det nåt fel på mig eller min dator:-)

2010-10-10 @ 22:08:38
Postat av: Frida

Maggan: Nä, inte nåt fel alls ;) Fast det var roligt med många kommentarer :)Får väl börja slipa på strategin för att stiga i partiets hierarki till nästa val HAHA!

2010-10-10 @ 22:21:32
Postat av: Cissi

Jaaa, det ska bli jätte-kul!!! =)

Kraaaam! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback