Inatt har jag haft en kille i min säng och det var inte min Man

Maken är bortrest på kurs, men kommer hem idag.
Jag fick dock inte sängen för mig själv, utan fick dela den
med en liten kille. Intressant upplevelse måste jag säga.
Han lyckades bland annat med konststycket att ramla ner från sängen.
Till saken hör att vi ha max 20 cm till väggen från sängkanten så
jag måste tillstå att jag är imponerad!

För övrigt kan meddelas att StorA dessutom snarkar och inte går
att väcka på natten. Vaknade nämligen av att hans fötter låt
över mina ben så jag fick kämpa lite innan jag lyckades få honom
åt rätt håll igen.


Känns skönt att Maken kommer hem idag så StorA får återvända
till sin egen säng. Maken snarkar i och för sig också, men han går
att väcka i alla fall.

För övrigt så röstade jag igår.
Ska nämligen arbeta i vallokal på söndag så det kändes smartast
att göra så. Glöm inte att rösta du heller!






Till sist några bevingade ord från StorA då han, jag och lillebror åkte bil igår.
LillA håller fast min hand efter att jag stoppat in tutten.
Jag påpekar detta för StorA lätt raljerande som ser tillbaka på mig och svarar
gravallvarligt:

"Men mamma, det är ju för att han älskar dig vettu".




Frida





bloglovin


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men ååhh!! Så söt!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback