Jag.Är.En.Klant.

LillA behövde mat då vi var på stan idag.
Detta får han och samtidigt som StorA får fika.
Jag glömmer dra åt locket på nappflaskan och
får således välling (ersättning) över mina byxor.
StorA vill inte vara sämre så han spiller ut ett
helt glas läsk över, just det, mina byxor.
Nyss, när LillA skulle få mat igen stöter
jag omkull nappflaskan då jag ska ska
fylla på med pulver. Således spiller jag
varmt vatten över mina byxor.

Om jag bytt dem än?

Inte det.

Kanske varma vattnet tvättade ut det som tidigare spillts?
Eller så inser jag att denna dag är körd så jag kan lika gärna
gå i mina skitiga byxor till ikväll så jag slipper tvätta fler par.

Dags att göra middag.
Vem vet?
Avslutar kanske dagen med ett glas mjölk.

Så gick liksom inte denna dag till spillo heller.
HAHAHAHAHA
(Japp. Precis så tråkig humor har jag)


Frida






 

bloglovin






Kommentarer
Postat av: Nadia

Mohahahaha! Skönt jag inte är den enda som dräller! ;-)

Postat av: Karolina

Hihi, du är rolig du!

Du har mao haft en rätt så "skruvad" dag... =) Kram!

2010-09-13 @ 21:01:32
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback