Kalaskul!

Min kära mamma fyller år idag så det blir att fira
henne senare idag.
Först ska LillA på femmånaderskontroll och få en spruta.
Han har mina fulla sympatier.

Imorgon är fyller StorA fyra år. FYRA ÅR!
Helt galet.
Heeeeeeelt galet!

Kalaset blir på söndag för honom så han blir nästan
firad i dagarna två.

Fjolårets tårta såg ut så här.


Gissa hur årets ser ut vetja!



Trevlig helg!


Frida


Jo just ja: Så här på tal om kalas. Jag deltar med Support choir i
EFS 120-årsfirande imorgon inne i stan. 19:00 börjar vår del.
Kom och lyssna på lite gospel!



bloglovin






Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis till storA :)

Postat av: Malin B

Som en ros! (Med tanke på inlägg om sosserosor.)

Nä, StorA vill nog inte ha någon ros.

En grön groda?

En bil?

En orm?

Okej, får man inte helgardera och ska man lämna några gissningar till andra bloggläsare?

Okej, men ett GRATTIS till födelsedagsbarnen är på sin plats innan jag slutar!

2010-09-24 @ 13:09:48
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback