Läskar mig själv

Jag sitter här och läskar mig själv varje gång jag går
in på min egen blogg. Varför tog jag så extremt
fina bilder på go' fikat i söndags?
Helt dumt!

Så nu är det bäst jag skriver nåt trivialt inlägg så
det inte är högst upp.

Kan också avslöja att jag går i väntans tider!

Innan ni ramlar av stolen, eller dör av chock, så
väntar jag på att TORSDAGEN ska göra sitt intåg.
Då drar jag nämligen ner till Stockholm på
husmoderssemester. Yihaaa!

Det ska bli skönt att vila upp sig.
Eller vila och vila.
Jag ska shoppa kläder.
Kanske vara lite kulturell.
Gå och se en dinnershow på Wallmans.
Hänga med lite sköna människor.

Men mest, som jag sa, vila upp mig.

Bara att slippa gå upp tre-fyra eller fyrtio gånger
varje natt kommer ju att gör att det känns värt det.

För att inte tala om hotellfrukosten.
Oh the joy!

Tänker gå och lägga mig nu.
Hade i och för sig gått och lagt mig redan klockan elva,
men LillA började gråta så jag trodde det var dags för mat.
Han lurades dock bara och somnade om.

Taskigt är vad det är!


Här ska vi bo igen! Fast i ett annat typ av rum! Spännande!


Godnatt!


Frida





bloglovin






Kommentarer
Postat av: Fru Lejon

Ha så jätteskoj! Ta en drink eller två och bara njuuuut. Kram!

2010-09-30 @ 09:47:26
Postat av: Lenajl

Åååh... Hos oss är det kjelle som drar på semester till Sthlm på tisdag... ;)

2010-10-01 @ 10:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback