Paj, pajare,pajas!

Till och med en regning och blåsig onsdag kan vara riktigt trevlig.
Jag och sönerna har varit på Öppet Hus och umgåtts med en
massa trevliga människor. StorA kände redan flera av barnen från
dagis och jag har börjat lära känna några av de andra föräldrarna.
Som jag sa: Trevligt!

Väl hemma har vi mest slappat och jag har gjort en enkel
skinkpaj till middag. Var lite less på tillverkningen av dem
efter kalaset, men idag var jag riktig sugen.
Måste också säga att det blir lite festligare när man har vatten i sådana
här fina behållare. Eva Solo. Looooves it!




Dessutom är det bra att jag laddat upp med vatten och mat för
nu tänker jag lämna soffan och fara och träna.
Inte för att jag egentligen ids, utan för att jag måste.
Min rygg och nacke har pajat lite igen.

Varför?
Måste du fråga det liksom?
Jaha. Du måste det.

Jaaaa....alltså.... (skruvar lite på mig)...jag har liksom gjort (suckar uppgivet)
pärlbrickor. Jag har gjort pärlbrickor. Inte med StorA för han tröttnar på en
kvart. Själv. För ett projekt som ni får se någon gång.
Det är dock inte klart än så jag återkommer kanske kring det.
Om någon bryr sig.

Jag måste framstå som en riktig pajas nu.
Helt plötsligt inte mogen nog att prata pension va?



Frida





bloglovin






Kommentarer
Postat av: Nadia

Hahaha klart du är mogen nog för att prata pension! ;D Pärlbrickor lät ju askul! Simons pappa jobbar på fritids och har en massa pyssel hemma i en garderob, borde nog ta en titt där! =)) kram!

Postat av: Anna

Kannan från Eva Solo är så snygg och pärlplattor äger :-) Kram Anna

2010-09-15 @ 20:13:22
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: M

Tvärt om. Du kan prata pension och samtidigt visa upp pärlbrickor där du ömt ställer kaffekoppen som du inte dricker kaffe ur. Perfekt.

2010-09-15 @ 22:48:42
URL: http://kulturkofta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback