Dålig timing




Jag kände mig jättesmart, och aningens kaxig, då jag aviserade att jag skulle
(ut)nyttja barnarbetskraft och baka Chokladbollar till kvällens konsert med kören.

Det jag inte hade i åtanke var att sagde arbetare skulle få
ögoninflammation och jag således skulle få göra allt själv...


Vad är det man säger?

Karmas's a bitch!



Frida




För övrigt tycker jag att alla ni Pitebor som läser infinner er på konserten ikväll på
EFS, Malmgatan 5 kl 18:00. 
Gospel i massor när Support Choir och Skellefteåkören Tinitykör en gemensam
konsert (fattar ni "kör" Hihihihi) Entré 50 riksdaler
(åsså finns det ju som synes gofika att köpa och inmundiga)

 


Kommentarer
Postat av: Karolina

Tur du sa Pitebor.. Känner att det är lite för långt bort.. Fast jag hade gärna varit där och lyssnat på er! Kram!

Postat av: Linda

Lycka till ikväll. Befinner mig i Sorsele/Nalo med hela familjen. Ryggläge. Semester. Skoterkörning. Grilla ute. Umgås med barnen.

2011-04-09 @ 17:22:30
Postat av: Malin B

Synd att det är så långt till dig!

Negerbollar är smaskens.

Jo, hos mig ÄR det okej att säga Negerboll, som de har hetat hos mig i 39 år.

2011-04-10 @ 14:26:46
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Karolina: Hade du varit i närheten hade jag tvingat dig om du inte kommit frivilligt :) KRAM!

Linda: Hade varit skoj om du varit med, men jag hoppas ni hade det fint i Nalo! KRAM!

MalinB: Du hade fått en Negerboll av mig alldeles gratis om du hade kommit. Säkert två! :D

2011-04-10 @ 22:05:01
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback