Helt rätt och helt fel på samma gång

Maken är borta på uppdrag idag så jag tog barnen och
styrde kosan mot stan. Lite fika och strosande stod på agendan.

I bilen lyssnade vi på radio.
Min vana trogen sjöng jag med.

Jag (sjunger med till Mr Bigs version av Wild world).

♪♫♪♫
You know I've seen a lot of
What the world can do
And it's breaking my heart in two
Coz I never want to see you sad girl
Don't be a bad girl
But if you wanna leave take good care
Hope you make a lot of nice friends out there
Just remember there's
A lot of bad and beware

Oh baby baby...♪♫♪♫

StorA (upphetsat) fkglröestlkaölfkg(eventuellt sa han nåt annat)

Jag (hör inte ordentligt då jag fortfarande sjunger)

StorA (upphetsat)
Men mammaaaaaaaaaaaaaaa!

Jag (skruvar ner radion): Ja? Vad är det?

StorA (upphetsad): Mamma hörde du? De sjöng om tjejen?

Jag: Vilken tjej?

StorA: De sa tjejens namn!!!

Jag( fundersam): Vilken tjej?

StorA (fortfarande upphetsad): Men tjejen i Battemän (Batman).

Jag (fattar inget): Vem av dem?

StorA (dumförklarande, fast glad): Jamen mamma! Battegirl (Batgirl).

Jag får tänka efter med förstår efter ett tag vad han menar.
Så rätt och så fel på samma gång.

Jag är ändå lite imponerad!



Bad girl? ;-)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, som vanligt alltid lika underbart rolig :)

Postat av: Karolina

Åhh, såklart det var batgirl! Kram

2011-04-16 @ 17:31:22
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Malin B

Han är ett geni er StorA!!!

Men det har väl du förstått för länge sedan? ;)

2011-04-16 @ 19:12:43
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Cissi: :D

Karro: Ja.Det är bara vi andra som missat detta i alla år :D

MalinB: Absolut! :D Vi kan säga att han har det efter mig :P

2011-04-16 @ 20:29:14
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Lenajl

Men den där StorA får man längta efter! :)

2011-04-16 @ 20:51:08
Postat av: Frida

LenaJL: Han är väldigt underhållande, väldigt ofta!

2011-04-16 @ 20:52:56
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback