Musikalisk magi

Jag har aldrig varit förtjust i rödhåriga killar/karlar, bortsett från min far.
Inte ens han har dock har haft det så lätt genom åren.
Vid en period omnämndes han till och med som "Den Där" vilket jag
misstänker inte var så himla roligt.

Dock hände det någonting i veckan som ändrade min syn på rödhåriga män.

Senaste avsnittet av Grey's anatomy som sändes i USA var ett musikalavsnitt.
Det var helt enkelt fantastiskt tyckte jag!

Bjuder här på ett smakprov, utan att för den skull avslöja någonting av
handlingen för er som följer serien och inte har kommit så långt än.
(Det är bara inspelade musiken, inget annat som visas eller avslöjas)





De som sjunger är karaktärerna Dr Torres, Dr Bailey och Dr Hunt
(varav den senare, Rödtoppen, hamnade högt upp på min "gillalista" efter detta).

Blunda, lyssna och njut av röster i harmoni!


För övrigt firar vi att det är torsdag med ögoninflammation på StorA.

Ha en bra dag!

Frida

Pssst:
För er som lagligt vill se avsnittet rekommenderar jag Blinkx remote som
länkar till amerikanska motsvarigheten till våra "Play"kanaler)

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, jag älskar ju Greys och ser verkligen fram emot musikalavsnittet! :) vågar inte riktigt kolla här än...

Postat av: Frida

Dessi: Du vågar! Det avslöjar inget av handlingen och bilden som visas är det enda du ser.

2011-04-07 @ 09:32:02
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så BRAAAAAAAAAAAAAA!

2011-04-07 @ 10:02:04
Postat av: ♥ EVA ♥

UUUUUNDERBART !!! Älskar den låten...



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-04-07 @ 12:36:31
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja visst är låten och avsnittet bra? Men jag såg nu att det är paus igen i grey's.. :/

2011-04-07 @ 18:50:11
Postat av: Eva

TACK Frida för att du visade mig den här UNDERBARA versionen av sången som jag bara älskar!! Nu längtar jag bara mer o mer efter detta avsnitt!



Ha det!

2011-04-07 @ 20:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback