Största avdraget någonsin?




Var i akut behov av både shampoo och balsam i veckan så jag traskade in
på Hårstudion i Småstaden. De hade kanonpris på en sort jag inte provat förr.
Kan säga att den lukar riktigt gott iaf och håret känns bra! :)
Spontant är det här är nog den största rabatten jag fått för nåt i hela mitt liv.

Maken frågade lite försynt innan jag drog iväg om jag inte kunde bara köpa
"nåt på ICA" (skulle dit också). När jag blängt färdigt på hans hårfattiga hjässa
så fattade  han nog vinken.

Har man hår som Chewbacca måste man ju ha ordentliga grejer!

Snart ska jag dra iväg på Tjejkväll. Får se om jag lyckas storfynda nåt annat då?!


Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du, jag brukar vara inne och tjuvläsa din blogg och jag måste bara säga att den är ju hel-rolig! Jag loggar alltid ut med ett smil i ansiktet =)

2011-04-29 @ 00:45:57
Postat av: Lina - KITCHENBLOOM

Hej Frida! Stort tack för att du kom igår och blev kvällens första kund! Så roligt att träffa dig och så glad jag blev av vårt möte. Det satte liksom tonen för kvällen. :)



Ha en fin helg!

Kram

Postat av: Frida

Hej Anonym! Kul att få höra från dig och tack för de snälla orden. Välkommen åter! :)

Lina: Då måste du haft en toppenkväll med andra ord ;-) Ha en fin helg du med! KRAM!

2011-04-29 @ 10:08:47
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback