Sent skall syndaren vakna!

StorA fick betydligt längre sovmorgon är vi andra.
Strax före nio steg han upp.
Han hasar in i vardagsrummet där jag och Lillebror myser i soffan.

I dörröppningen tvärstannar han och börjar sen dansa.

StorA (dansandes och sjungandes): JAAAAA! Mamma är uppe!
Mamma är uppe! Mamma är uppe!

Jag (skrattande): Japp! Mamma är uppe!

StorA (glatt): Sover pappa?

Jag (leende): Nä. Han är ju och jobbar vet du.

StorA (kastar upp händerna i vädret och ropar som om han vunnit
en viktig match):
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


Jag tycker StorA är liiite otacksam för att hans far stigit upp nästan
varje morgon denna sommaren och låtit mamman sova. *nickar lite*

Fast mest är jag nöjd för att jag uppenbarligen är favoriten.
*lägger av ett gapskratt värdig den elakaste av elakingar*



Kommentarer
Postat av: mo

Tack för kommentaren hos mig, kul att vara välkommen tillbaks..hihi

Haha, vilken liten goding...Så du har haft sovmorgon hela sommaren...gött, det kan man vara värd.

Ha en skön helg, kram

Postat av: Frida

MO: Det är du! Jag har ofta haft sovmorgon denna sommar, men då har jag stigit upp i ottan och fixat välling för att sedan få somna om och sova ut! Ha en fin helg du med! Kram!

2011-08-12 @ 21:22:10
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Anna A

Men han levererar ännu en gång underbara citat!

2011-08-14 @ 22:16:10
URL: http://annalundstrom.blogspot.com
Postat av: Frida

Anna A: Det är nog hans lott här i livet :D

2011-08-15 @ 17:04:32
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback