Sjunger på sista versen

LillA vaknade 06:20 idag.
Minns inte när det hände senast! Förmodligen står det någonstans på bloggen
eftersom jag med all säkerhet beklagade mig å det grövsta.

Fast det är svårt att inte tycka det är lite mysigt ändå.
Just nu är han med vovven och bilen i sitt rum.
Det som gör det hela sötare är att jag kan höra honom sjunga för sig själv.

Mammahjärtat smälter och nostalgin tränger sig på återigen.

Snart väntar ju vardag för oss allihopa, och det är en vardag som innebär att jag
får jobba med det jag vill, men santidigt att barnen är på Förskolan istället för
med mig. Då är det skönt att veta att jag inte ska jobba heltid så vi kommer få
gulddagar tillsammans i höst också. Det känns faktiskt väldigt bra!



LillA förflyttade leken och sången till vardagsrummet istället


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer att vara hemma på fredagar och det kommer att kännas otroligt lyxigt att 7-åringen slipper fritids en dag i veckan och att snart 4-åringen får vara helt ledig. Däremot önskar jag nästan ibland att det var tvärtom. Den äldre är liksom inte lika trotsig som den yngre... Ha en härlig helg du också! Kram Anna

Postat av: Frida

Anna: Jag råkar för stunden ha två barn som är mellan trots perioder, men det vet man ju kan ändras när som helst! Lät skönt med lediga fredagar. Själv har jag inte bestämt mig än för hur jag ska vara ledig.

2011-08-12 @ 11:41:33
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Soffan

Lyckliga du!!! Njut av de dagarna! Undrar hur jag tänkte när jag glatt deklarerade för chefen att jag minsann skulle jobba heltid...

2011-08-12 @ 21:03:17
URL: http://ssomisaker.blogspot.com
Postat av: Frida

Soffan: Kanske att du kände dig trygg med att din Make skulle ta över på heltid? För här är det ju inte så och därför kan jag "lyxa till det"?

2011-08-12 @ 21:20:55
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback