Tröttnar nog aldrig

Sitter här på eftermiddagen och känner mig mör.
Jag hade nämligen, i det närmaste, en sömnlös natt.
Personligen hade svårt att sova och LillA hade nattskräck.
Så fort jag höll på att somna, grät han.
Nästan så jag tror han har ett sjätte sinne för sånt... *muttrar lite*




Som tur var hade jag en date idag på Nimbys värld tillsammans med
en kompis med dotter. Barnen hade riktigt roligt, och vi vuxna också.
Hur kan det bli fel i trevligt sällskap liksom?

Dock börjar man kunna stället vid det här laget.
Bara det faktum att jag kan den mesta dialogen, och hela sånger i 
barnshowen säger ju faktiskt en hel del.

I leklandet träffade vi på en kille med samma namn som LillA.
Detta hann jag och hans farföräldrar precis konstatera innan
jag säger "Kom nu LillA" och sträcker ut handen mot min son.
Den andra killen är blixtsnabbt framme, tar min hand
och börjar gå med mig.  *skrattar*

Nu ska jag vila på soffan ett slag då LillA däckade när vi kom hem.
StorA raggar en kompis och svärmor kommer hit lite senare.

Känns som lördagen kommer fortsätta vara toppen (minus sömnbristen då)


Lev och må!
/Frida



Kommentarer
Postat av: Malin B

Det där med samma namn kan vara riktigt häftigt. ;)

Nu i somras när min son sommarjobbade på dagis hade en liten pojke varit jätte stolt när han kommit hem till sin mormor och berättat att NU fanns det en FRÖKEN på dagis som hette som honom. ;)

Postat av: Frida

Malin: Hahahaha! Så roligt sagt! :D Barn är BÄST!

2011-08-27 @ 22:34:58
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Helena

åh vad jag gillar din blogg :)

2011-08-28 @ 07:44:54
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Frida

Kul att höra Helena!

2011-08-28 @ 21:05:57
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback