Juligare idag!



Julefriden har varit större idag.
Det kan ju i och för sig bero på att jag har jobbat. Maken mumlade nåt
om att LillA varit gnällig, men det har jag ju inte märkt nåt av. :-)

Jul i LillA:s rum blev det i alla fall för någon vecka sen.
Jag valde att sätta de flesta tomtarna högt upp så de håller någon jul till.

Notera tavlan på bilden ovan. Den har svärmor gjort.
Hon har även gjort julstrumpor till båda kidsen (se nedan).



Jag är otroligt imponerad över hennes talang!


Hoppas ni får en bra kväll! Själv ska jag svimma i soffan!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag vet att Monic(k?)a är mycket duktig på att sy och handarbeta. Men detta är ju helt otroligt! Micke säger dessutom att hon broderar in namnet på julstrumpan också. Riktigt personligt och helt enkelt världsklass!

2011-12-06 @ 19:05:53
Postat av: Bea

Jag är också otroligt imponerad - och tacksam över att mina barn har turen att ha varsin strumpa!!

2011-12-06 @ 20:17:09
Postat av: Cissi

Jag är också imponerad!! Jäklar!! =)

Postat av: Malin B

Så fina!!! Jätte kul att ha varsin sådan.

2011-12-06 @ 21:20:25
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Läna

Åååååååååååh....

2011-12-06 @ 21:58:49
URL: http://lillafavoriten.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Hon är helt otroligt duktig "hon som inte vill nämnas på bloggen" men kallas svärmor! ;-)

Kram!

2011-12-06 @ 23:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback