Hoppsan!

Både jag och barnen har varit friska samtidigt i tre dagar.
Känns smått fantastiskt!
Vi for till Öppna förskolan igår och hade det jättetrevligt!

På eftermiddagen kom på svärmor på besök.
Upptäcker att mina jeans gått sönder på insidan låret.
Jag har förmodligen haft så hela dagen så jag har väl
visat alla på Öppna förskolan mina brunbrända, smäckra
innanlår.
Hoppsan!

Råkade komma på att jag hade två jeans, blå och ljusa, som
jag inhandlade i somras men inte kunde ha pga svullen bebismage.
De passade! Hoppsan!

Insåg att jag ändå behöver svarta byxor också så jag råkade
köpa ett par på Vackra Sara. Hoppsan!

Träffade tjejgänget för middag/surrstund på ett lokalt café på
kvällen. Gick där ifrån vid nio för att fara och handla.

Råkade gå till föräldrarna istället för att låna toaletten och
trixa med ett protokoll jag skrivit (som för övrigt är rätt svårt när
man aldrig gjort det förut).

Råkade börja surra med sagda föräldrar och blev kvar till
halv tolv så det blev ingen handling. Hoppsan!

Svängde förbi macken för att köpa med frukost till StorA eftersom
vi inte hade någonting hemma.

Råkade sitta och surfa till halv ett.  Hoppsan!


För övrigt är veckans stora händelse att Martin Stenmarck fått seriös
konkurrens om förstaplatsen på min freebeelista (med andra
ord har det inte hänt så mycket denna vecka).

Colin Firth har seglat upp som en joker i leken efter
att jag sett "Stolthet och fördom" i helgen. Nu är jag officiellt
kär i honom.

Undrar vad Maken säger om det?



Nåja.
Hade tänkt skriva trevlig helg, men kom på att de faktiskt bara är torsdag.
Tack och hej från ett -22° Pite(å).

Hörs imorgon!

Frida









Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi borde dra tillsammans på Familjens Hus någongång! Och sen tycker jag det är dags för fika-dejt hos morsan snart :P



Kraaaaaam!

Postat av: Bokmalen

Jamen, det är ju härligt att du fick en fin dag/kväll med trevliga impulsgerjer!!

Kramen, Maria

2011-02-10 @ 19:40:07
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anna

En härlig beskrivning av din dag! :-) KRAM

2011-02-10 @ 21:26:26
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Malin B

Hoppsan, hoppsan ja!

Jag skulle ju lägga mig tiiiidigt i kväll och så skulle jag bara, (jo, Alfons är mitt andra namn!) kolla lite på internet. Säger till mig själv på skarpen att gå och borsta tänderna NU!!!

2011-02-10 @ 22:19:07
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback