Jag vet inte ja...

Alltså jag måste bara få fråga en sak.
Ska man inte känna sig pigg, fräsch och stark när man tränat?
Ni vet; nyckeln till ett längre liv och allt det där.

Jag har bara ont jag.

Kanske för att kroppen är i chock efter två träningspass förra veckan
och ett idag?

JAG är ju för tusan chockad över detta faktum.

Måste nog prata med sjukgymnasten om det hela iaf eftersom
jag nu sitter här med nackvärken från helvetet.



Nåja.
Jag bannlyser härmed mig själv.
Konstaterar dock att om jag genomför ett träningspass till i
veckan så är målet uppfyllt.

Wish me luck!


Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejja, hejja!! Jag tror att det kan va kroppen som fått sig en chock över att helt plötsligt börja träna!??? Fortsätt bara å träna så ger sig träningsvärken.

Kramen, Maria

2011-02-09 @ 04:28:24
Postat av: Syster Anna

Smärta är bara en känsla som lämnar kroppen...=) Love ya - du är duktig!

2011-02-09 @ 10:08:51
Postat av: Bea

Instämmer i ovanstående! Kör hårt och träna på :)

2011-02-09 @ 13:05:37
Postat av: Malin B

Ibland får man verkligen känna att man har muskler som man tidigare inte visste att de fanns. ;) Det som är roligt är när man känner sig starkare och har större kondition ju mer månaderna går. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback