Nära skjuter ingen hare?

Helgens skratt bjöd Maken på då vi inte riktigt var överrens
om någonting jag redan glömt vad det var.

Frida, du har nog fått det om bakhuvudet!

(Avd: Maken verkar vara den som har lite otur när han tänker)

Passar också på att presentera er för hans älskarinna.

Han tittar på henne oavbrutet, springer så fort hon låter och han gillar
verkligen att ta på henne. Plus att hon är snygg och lätt att förstå
sig på och funkar "precis som man tänker sig att man vill".

Lätt att konkurrera då liksom...



För övrigt så önskar jag er en God Morgon!
Själv vaknade jag och så var denna dag förstörd.

Fyra timmars sömn gör så med en människa.
Det enda positiva är att jag hade en date med Mr Darcy igår, vilket
renderade till att Martin Stenmarcks förstaplats på min freebeeplats
härmed är hotad. Vem trodde det liksom?

Nä.
Det här går inte.
Jag svamlar ju bara....

F'låt!

/Frida som inser att tiga är guld. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback