Värmande även för en drake



79 riksdaler kan vara värmande ibland.
I allafall om man tvingas stå på ett kallt betonggolv när man byter
blöjor på LillA. Hittade denna på Rusta och den fyller sin funktion
samtdigt som den passar in i tvättstugan.

Passar in gör dock inte jag.
Det är märkligt det här med måndagar.
Jag tycker det är härligt att vara föräldraledig måste jag få säga,
men på senare tid har jag märkt att när vardagen kommer så
är så vansinningt trött trots att vi vuxna varit hemma tillsammans,
vilket i praktiken innebar att jag hade sovmorgon i lördags.

Kanske beror tröttheten på att jag vet att nästa potentiella sovmorgon
är på måndag nästa veckan. Och det är bara ett kanske.

Vad tror ni?
Hur mycket spelar psyket in en sån här gång?


Frida


Kommentarer
Postat av: Bea

Och jag som har föreställt mig att det kommer vara enklare att acceptera sömnbrist andra gången för man vet att eländet tar slut någon gång... Men så är det alltså inte! Jag kommer antagligen att bli ett monster. Sköt om dig!! ;)

2011-02-07 @ 11:08:36
Postat av: Frida

Bea: Nej. Jag tänker inte ljuga. Det är det inte. Men oftast så sover kidsen bra på natten, såvida de inte är sjuka. Det är jag själv som inte lyckas somna så egentligen ska jag väl inte skylla på dem för att jag är trött....

Låter fint om du blir ett monster eftersom jag är en draken. <3

Postat av: EVA

Skitfin matta !!! Och bra pris...



Har sovit urdåligt heeela vintern men nu...sen jag drog ner på kolhydraterna, så sover jag otroooligt mycket bättre ! Och att man inte äter nåt på kvällen gör ju sitt också...hihi !



Vi hade vansinnigt roligt i fredags ! Skrattade så mascaran rann :) :) :) !



***

KRAAAM EVA

2011-02-07 @ 12:06:51
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag är helt sjuk där! Jag kan känns mig utvilad för att jag tror att klockan är mer än vad den är, men får jag då veta att klockan bara är fem på morgon så blir jag trött och grinig direkt!!

2011-02-07 @ 12:46:48
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Frida

Eva: Det är skönt det finns ställe man kan handla på och det känns som man fyndar fastän det är ordinarie pris... :D

Har ni inte lärt er vid det här laget att det finns nåt som heter Vattenfast Mascara? Dock misstänker jag att inte ens den skulle hjälpa :P

Cissi: Med andra ord kanske vi skulle avskaffa klockor helt och hållet? Vad sägs??? ;-)

2011-02-07 @ 14:35:37
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback