Dunka Dunka!

Kvällen på Havsbadet blev precis lika rolig som jag trodde!
Storstryk brukar ju liksom alltid leverera och onsdagen var inget undantag.
Men när det kommer från mig är det ju nästan som att predika för de
redan troende liksom.

Recensionen från världsbladet Piteå-Tidningen säger nog allt.
Trevlig folk, många man kände. Typ" alla var där"-känsla.

Erik Gadd var (förvånansvärt) bra.
Detta för att jag inte hade några som helt förväntningar på karln.
Är inget fan sen innan, men tänkte efter de spelat att den mannen
kan sjunga minsann. Han hade en himla attityd på scenen också.
För mig själv tänkte jag att den mannen får  nog ligga en del.
Jävlar i min låda vilka snuskiga texter han hade. Jeeeeeeeseeees!

Dock var det nog bara en scenpersonlighet för dagen efter såg
han ut som vilken liten Svensson som helst när han åt
frukost med frun och det jag antar är dottern. Fixade välling
gjorde han också.


När Storstrykarna gjorde sitt andra set så gästade sagde Gadd bandet.
Då stod jag längst fram.
Scenen var rätt hög och han rör sig ju liksom till musiken och
stod gärna nära kanten för att få kontakt även med de längre bak i lokalen.

Det renderade i ett sms till Maken som löd.
"Haft ett juckande skrev nästan i mitt ansikte....det kändes lite konstigt". ;-)

(men näpp, ingen bild på det. Även jag kan bli generad liksom)












Kommentarer
Postat av: Karolina

Tack för en helt underbar kväll! Kram Kram!

Postat av: SvBG

Jag tror det bara var ett fel på den där konserten: jag var inte där... Det måste ha varit en (i det närmaste) oslagbar kombination!

2011-01-08 @ 18:59:12
URL: http://www.svenbertilgrahn.blogspot.com
Postat av: Bokmalen

Å, jag som älskar Erik Gadd. Tänka att jag missade detta...

Kul att ni hade trevligt!

Kramen, Maria

2011-01-08 @ 19:10:44
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Frida

Karro: Detsamma!!! KRAM!

SvBG: Yes! Det var en riktigt grym kombination!

Maria: Åh vad roligt det hade varit om du varit där (många varit). KRAM!

2011-01-09 @ 10:46:43
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback