Stjärnskott

En fördel man har som Pitebo, och nybliven förälder, är att
man kan hämta en gåva på kommunen.

Denna illustration ges till alla Stjärnskott som föds här.


Illustration av en personlig favorit, nämligen
 ISA som i mitt tycke är en stjärna.
Hon gör så fina grejer så det inte är sant!

Min yngsta stjärna är fortfarande sjuk. Förkylning i samband med att få
tänder är inte en rolig kombination. Febern håller alltså i sig.

Äldsta stjärnan verkar ha fått vattkoppor. Känns väl sisådär.
Skönt att "göra bort det", men träligt att vara instängda hemma en vecka till.
Får ser hur det utvecklar sig hlt enkelt.

Jag har varit på utveckligssamtal för StorA idag. Det värmer mammahjärtat att
han får epitet som omtänksam, verbal, kreativ, glad och att han ser andra.
Nog för att jag redan visste att han är en stjärna, men att höra det från
andra är så otroligt roligt!


Ikväll var det meningen att jag och Maken skulle ha en date, men barnvakterna
är sjuka så det gick inte (plus att det är inte roligt när barnen är sjuka att
lämna dem till någon annan). Kompromissen blir att jag och min lysande mamma
går och ser på stjärnorna i Piterevyn tillsammans istället. Det ser jag fram emot!


Ha en lysande fredag vänner!

Frida

Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag vill också se PiteRevyn! Alla pratar om det men vad äre för något? Alltså, vart kan man se den? :-)

Postat av: Nadia

Haha du behöver it svara på den, jag googlade och fann svar! ;-D Kram!

2011-01-28 @ 14:07:19
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Bokmalen

Nämen, vad fin den är tavlan!! Älskar ju oxå Isas grejer...

Det låter trevligt med revy. Ha så kul tillsammans ikväll!!

Kramen, Maria

2011-01-28 @ 14:14:53
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Lenajl

Fina Frida!

Kom och fika när du vill! :)

Jag fick en ISA-tavla till Elsa när hon döptes, de är så fina och finurliga. :)

Här är tredje tanden på g och det är inte utan gråt och tandagnissel kan jag säga.

Nu hoppas vi på en god natt...



Massor med kramar!

/L

2011-01-28 @ 22:50:36
Postat av: Malin B

Vilken trevlig present stjärnorna norröver får! Jätte kul.

2011-01-30 @ 19:17:48
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback