Skilda världar

Från suverän trerätters igår till pannkaka idag.
Trevliga gäster i går, hemma själva hela dagen idag.
Vi är fortfarande förkylda hela bunten så det kändes rätt skönt
att göra ingenting mer än nödvändigt idag (läs: ge barnen mat typ).

Äldste sonen har klättrat på väggarna, och varit
extremt energisk hela dagen. Han vaknade halv tio i morse,
men med tanke på att han somnade halv två så är det
kanske inte så konstigt att han höll igång.

När han stannade av, vid kvart i nio, somnade han på
två röda. LillA sover sen några timmar och jag
ska försöka övertala Maken att se LOTR.
Med tanke på att han tvingade mig att se "Fright Night"
i förrgår känns det som jag har förhandlingsläge.

Om ni inte sett dem-gör inte det. De må vara "klassiker"
(Makens utlåtande) men de var så fruktansvärt dåliga.
Pinsamt nog var jag rädd ändå.
Kanske för att specialeffekterna var skrämmande dåliga.

Nåja.

Hur som helst känns denna dagen som en rätt skönt inledning på det nya året!


Frida







Kommentarer
Postat av: Karolina

Och bättre ska det bli, längtar till onsdag! Bara du & jag! Kram!

Postat av: Frida

Karro! Yes! Du och jag :D

2011-01-02 @ 11:41:25
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback