Avskalat



Jag och Maken har fortsatt vårt teamwork i demoleringsfirman.
Svärmor kom hit och var med barnen så vi kunde köra på i fler
timmar än vad som annars varit möjligt.

Tre svängar till soptippen blev det, men nu återstår "bara" skalet.
Förhoppningsvis tar vi det imorgon såvida ingen av oss ådragit oss pest
eller nåt annat otrevligt.

För intresseklubben kan meddelas att det fanns inga getingtullar, men väldigt
mycket muslort. Undrar var hela byns musbefolkning ska bo nästa vinter?

Nöjd efter en god dags arbete, och mätt efter en supergod pizza (vi hade
glömt äta lunch), har jag nyss duschat och tagit på myskläder.

Soffläga intaget härmed snarast, och det är jag banne mig värd!

Kommentarer
Postat av: Blomman

vad duktiga ni är :)

Postat av: Lenajl

Ni river... Vi bygger!

2011-07-04 @ 20:36:35
Postat av: Frida

Blomman: Tack! Lite glada tillrop behövs nu när kroppen värker!



Lena JL: Sweet! Vad bygger ni?

2011-07-04 @ 20:40:44
Postat av: Malin B

Vilket team ni är!!!

Oftast läser jag bloggar där saker växer fram, men här händer det minsann tvärtemotsaker. ;)

2011-07-04 @ 21:36:45
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Jimmy U

Bra jobbat, ni kommer säkert somna ovaggade =)

2011-07-04 @ 22:37:33
Postat av: Linda

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 12:10:23
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback