Avslutningen hade kunnat var bättre

Helg och långledighet för Maken. Vi har haft det otroligt bra, tills idag.

Jag har känt mig otroligt matt idag och svettats för ingenting.
Bara jag sitter här så rinner det från min panna på ett ytterst
okvinnligt sätt.

Jag trodde det berodde på en detox jag var inne på dag två på.
Men nu visade det sig att jag har feber.

Enda som är bra är att jag började läsa sista delen om Ayla
ordentligt idag. Det enda som varit bättre är om den varit bra...

Nån mer som läst den och har nån åsikt?



Lägger mig på soffan nu och hoppas jag slipper kliva upp därifrån.
Barnen är lagda, Maken jobbar och jag har ledvärk.

Sjukvägen var det va?


Frida

Kommentarer
Postat av: Jimmy U

Låter som det är dags för en adressändring, krya på dig =)

2011-06-06 @ 23:07:10
Postat av: Frida

Tror du det räcker? Emigrering kanske...? ;-) Tack för omtanken!

Postat av: Maggan

Sköt om dig vännen...(det är bäst om man sköter om sig själv - andra gör det inte lika bra som en själv...) Hoppas att det inte blir så långvarigt - vill ju se dig snart igen Kraaaaaaaaam

2011-06-07 @ 07:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback