Gräset är inte grönare....



Ser ni!

Ser niiiiiiii????

Gräspollenallergikern nummer ett (i min värld) har klippt gräset.
Fatta!

Det hade ju förstås varit bra om jag kommit ihåg att ta
super-dupermedicinen imorse istället för efteråt när jag var klar.

Det hade ju också varit ännu bättre om jag letat upp min
Bricanylinhalator innan jag startade också.

Det tog bara tio minuter, och ett astmaanfall senare, att hitta den.

Här sitter jag dock med skakande händer och tung andning och
känner mig mycket, mycket nöjd med mig själv över att jag
orkade och gjorde det.

Med tanke på hur jag mår lär jag inte göra om det på ett
tag om jag säger så...

Ha en fortsatt fin dag! Jag kommer spendera resterande av dagen
inomhus misstänker jag....



Frida


Kommentarer
Postat av: Fru Lejon

Fattar inte din man vad hans uppgift är...? Gräspollenallergikern (nr.2?) lämnar alltid sådant åt dem som inte behöver lungvidgande preparat efteråt. Hoppas att andningen är bättre.

2011-06-18 @ 16:10:31
Postat av: Lenajl

Men fridaaaaaaaa....



Vissa saker är kill-göra.

SPECIELLT om man är gift.



:)



/L

2011-06-18 @ 21:46:01
Postat av: Frida

Fru Lejon: Har ju redan svarat dig på appen :)

LenaJL: Han brukar göra det jämt, men jag ville testa mina gränser. Nu har jag gjort det, och kommer nog inte att göra om det. Atji, atji, atji prosit om jag säger så...För att inte tala om smärtan i nacken och ryggen idag. Huuuuga! Kramisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback