Klipp och Klippan


På senaste IKEA-besöket köpte jag nytt överdrag till Klippan-pallen.
Kändes som ett smart drag då VITT var ett missgrepp utöver det
vanliga. Förstår inte ens hur jag tänkte?
Eller.
Egentligen hade jag ett rött överdrag, men det passade inte ihop
med nåt annat så den tog jag bort.
Den var dessutom bara marginellt mindre smutsgrann än vit.

Jag gillar ju klatschigt svart så vi får väl se hur den klarar sig.

När vi ändå talar om svart och vitt.
Kan inte bara någon köpa min brudklänning?
Alla andra annonserar på Blocket och Tradera och grejerna
bara flyger iväg.
 
Vi har en bil och en brudklänning ute, och de har varit det ett
gode långt tag. Inte händer det mycket inte....

Ajja.
I-landsproblem deluxe. Igen.

Njuter av att alla är friska så idag ska vi på äventyr!

Ha en fin dag!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Bea

Ha en riktigt bra dag, det är ni värda! Kram

2011-03-14 @ 08:57:50
Postat av: Nadia

Haha jåå men eller hur! :-))

Du sätter ju ett utropspris, så då kan du ju sätta det minsta du vill sälja för.



Jag har tänkt lite som att jag orkar inte hålla på sälja grejer om jag får typ 3 kr för dem, då kan jag lika gärna skänka åt kupan så jag har satt högre utropspris på alla grejjer än 1 krona. Men du, sätt inte reservationspris, det blir dyrare för dig då!



Kraam och ha en fin dag! :)

Postat av: Frida

Bea: Tack! Den har varit riktigt, riktigt toppen så vi hoppas det håller i sig nu några dagar så vi får ha lite roligt! Kram!

Nadia: Typ! ;) Ska testa blocket igen, men sen kanske jag ger upp. Känns ju som det är nu brudarna borde köpa om de ska gifta sig i sommar liksom.... Tackar för inputen. KRAM!

2011-03-14 @ 21:01:31
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Karolina

Sätt ut annonsen flera gånger om.. då kommer den högre upp i sökstatistiken.. jag är tyvärr inte i behov av vare sig bil eller klänning, men du kommer nog hitta din köpare som kommer bli helt överlycklig över din klänning.

2011-03-14 @ 21:15:07
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Frida

Karro: Tack för peppen. Satte in den för tredje gången idag så jag börjar förlora hoppet...



Hoppas någon vill ha den snart för den ÄR ju riktigt fin (och till vrakpris dessutom). KRAM!

2011-03-14 @ 21:19:50
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kan köpa klänningen, visa den för min sambo och säga att "nu måste du gifta dig med mig, för nu har jag en klänning" för det är väl så det funkar? Inte? Fasen.. han är inte så inne på det här med att ringmärkas :p

2011-03-25 @ 18:50:03
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback