När allt möjligt tittar fram

Hur ofta hör ni om någon som efterlyser försäljare?

Nej precis.
Det händer nog inte så ofta.

Mitt problem är att jag har akut sock-brist och vill således beställa
från New Body. Problemet är ju bara att man måste hitta
någon som säljer det också.

En förfrågan på Facebook och saken är biff.

Med tanke på att jag senast beställde 2008 och de hållit ända
till nu borgar ju liksom för kvalité tycker jag i alla fall.

Har nämligen hamnat i en ond spiral då jag går in på gymet
med hela sockar och när jag tar av mig dojjorna så kikar
tårna fram. Det börjar bli aningens pinsamt....



Black socks från New Body. Snart i en byrålåda nära mig.


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jag fick ett par funtionssockar för ett tag sen å dom känns riktigt bra.

Det brukar säljas på jobbet så jag får nog ta å prova fler grejer nästa gång!??

Kramen, Maria

Postat av: Frida

Maria: Det tycker jag! Gillade deras trosor också, men hade inget behov denna gång. Har nyss beställt från ett annat ställe och jag är ju inte gjord av pengar :) Ha en fin dag! KRAM!

2011-03-03 @ 07:35:34
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jo, New Body försäljare har jag faktiskt också efterlyst. Dessa produkter ÄR bra. Har köpt i två omgångar och det var verkligen lång tid mellan inköpen. =)

2011-03-03 @ 21:32:29
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Nadia

Dom har faktiskt riktigt bra strumpor! Mamma introducerade mig för deras strumpisar och jopp, dom håller verkligen länge! :D

2011-03-05 @ 20:29:55
URL: http://nadiahill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback