Ändringar i planen

Jag hade storstilade planer på att jag och barnen
skulle leta present till deras far idag (och krukor till mig).

Inget av det kommer att bli av eftersom LillA fått feber.
Han orkade knappt hålla i vällingflaskan imorse vilket får
mig att frukta att han, i likhet med sin mor, får ledvärk vid
hög feber.

Det blir en innemysdag istället, trots att solen skiner.

Men hur var det nu igen?

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne?

Nu ropar någon Mammmmmmmma! Mammmma! Mam-ma så det
är bäst att jag går. Det är sjuklingen själv som lärt sig säga
det magiska ordet! :-)



Ha en fin dag!

Frida





Kommentarer
Postat av: Cissi

Men huvva...inge kul med sjukdom på dom små liven.. Hoppas inte han ärver det av dig, lät inte nå roligt med ledvärk direkt :/



Hoppas ni fick en mysig dag ändå, kraaam! =)

Postat av: Malin B

Så passande att LillA lärt sig säga mamma just nu i Mors Dag veckan! =) Du ska se att bacillerna sprungit sin kos till söndagen också. =)

2011-05-23 @ 22:16:45
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback