Fredag vilken jättebra dag!



Fredagsfika på stan med min lilla familj.
Det är vad jag kallar en jättebra dag!

Dessutom hann vi göra lite ärenden också, och viktigare är,
köpa gotta till kvällen. Först blir det dock att grilla till middag.

Dagens smolk i bägaren: Jag fixade inte att äta min Tiramisu.
Fick flashback till Stockholmsresan då det liksom gick som det gick.

Nåja.
En sak jag inte behöver ha sötsug på hädanefter.

För övrigt skulle det ju vara jättebra om blogg.se automatisk
kunde fixa in texten "skickat från min iphone" när man använder
en bild som är taget med sagda manick.

Känns väl som en bra grej att hinna fixa till innan jorden,
enligt utsago, går under imorgon, eller hur?

Om så nu inte blir fallet så hörs vi ju igen.

Trevlig helg (eller sista dag på jorden)!


Frida

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jamen, det är ju att se saker positivt. En sak mindre att va sugen på.

Själv äter jag bara svärmor tiramisu, gillar inte andra jag provat så jag har gett upp. ;)

Hoppas ni får en trevlig helg ni med!!

Kramen, Maria

Postat av: Malin B

Så länge det inte är sötsaker som man får sådana känslor för så är det ju okej.;)

Jag fick ****sjukan när jag hade ätit kålpudding för hundrafemtiotolv år sedan och jag har fortfarande inte smakat en smula.

Den där gången kändes det nämligen som om det for kålpudding ut från alla ställen det bara gick att komma ut så att säga.

Skulle det däremot bli några sötsaker över någonstans så räcker jag glatt upp handen och anmäler mig frivillig som "ätauppare".

2011-05-21 @ 00:13:25
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj, ska jorden gå under?

Det har jag missat.

Kan de inte gå ut med sådan info lite tydligare, så man hinner boka bord på sin favoritrestaurang för sin sista måltid? bitter



=)



Jag läser för övrigt på Expressen: "Det är inte första gången som Camping förutspår jordens undergång. På 90-talet gick han ut och sa att domedagen skulle inträffa i maj 1994, men så blev som bekant inte fallet. Då skylde han på ett räknefel och räknade om - till dagens datum

Vad Camping gör på söndag om jorden finns kvar vet han inte.

- Jag kan inte svara på den frågan. Vi har ingen plan B här."



2011-05-21 @ 08:45:47
URL: http://jennyemilia.blogg.se/
Postat av: Frida

Maria: Det värsta är att det var en stoooor favorit! Du vet, det jag lyxade till det med när det skulle vara lite speciellt... :(

Men som sagt, i långa loppen är det nog lika bra :) KRAM!



Malin B: Då vet du och jag exakt hur det känns. Nog för att jag hellre hade avstått kålpudding tror jag :-)



Jenny: Tydligen. Men Nya Zeeland har klarat sig enligt stora rubriker så vi kanske också gör det :)

Jag lovar säga till i god tid nästa gång jag hör att undergången är nära så du hinner göra en reservation på favoritrestaurangen! :D

2011-05-21 @ 11:37:05
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback