Oglad



Maken är bortrest, jag har huvudvärk,  StorA är energifylld och LillA håller
på att få, vad det verkar, fyra tänder. Samtidigt.

Halva dagen igår gick bra eftersom vi var ute på äventyr, och bland
annat fikade med mamma/mormor. Men sen.... Oj! Oj! Oj!

Duracellkaninen  StorA i ena hörnet, gnällmaskinen LillA i den andra och
Surdegen Frida i den tredje.

Kan lätt säga att jag, och barnen, nog tyckte de var skönt
när de somnade så vi fick vila oss från varandra några timmar.

Tur jag har människor som hör av sig och ger lite uppmuntran
spontant och utan efterfrågan! Det behövdes kan jag säga!

Hoppas jag är en bättre mamma idag fastän huvudvärken gjorde
sin entre 07:20 (vaknade 07:15). Provade ligga på spikmattan
en stund, men det gick inte att slappna av.


Dagen blir nog trevlig misstänker jag då vi ska umgås med
härliga människor!

Hoppas ni får en fin lördag!


Frida

PS: Har ni sett inslaget om syrran? Vad tyckte ni? DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback