Smells like teen spirit

Jag och kompisarna hade roligt i helgen.
Som Maken skrev efter vi åkt in till stan för att dansa.

Kom hem till ett hus fullt med fnittriga tjejer... nu har dom begett sig mot stadens
uteliv. Och jag försöker vädra ut parfymen.

Det luktar faktiskt fortfarande extra gott här hemma måste jag säga.
Även om LillA gör sitt bästa för att dränka go' lukten med det han kan bidra med.



Eftersom jag på senare tid helt plötsligt bara publicerar egobilder så
kommer en till när jag faktiskt har ansträngt mig!
Till och med frisyr hade jag gjort. Snesvans! Jäääättebusigt av mig.

Idag är hästsvansen, krullhåret och de fläckiga kläderna tillbaka.

Ni ska dock slippa sen den bilden. Ni får nöja er med den mentala.


Ha en rackarns trevlig dag!

Frida

Kommentarer
Postat av: Sarah

Rackarns snygg bild på en rackarns snygg och charmig... rackare :)

2011-05-31 @ 22:28:28
Postat av: Lenajl

Hur snygg du än är så tycker jag om dig även med hästsvans, krullhår och fläckiga kläder!



-samma som jag! :)



Kram!!



2011-06-01 @ 06:30:47
Postat av: Malin B

Å, Fina, fina Frida!

Vad KUL att få se en hel bild på dig, snygging där.

Jag gillar folk som de är oavsett frisyr, klädsel och så där. Praktexemplet på det är när en av de kunder som alltid kommer in i arbetskläder kommer uppklädd och jag hasplar ur mig att jag hellre har honom "som vanligt". ;)

-Jag som kände mig så fin!!!

Aj då, det var ju inte SÅ jag menade...

Postat av: Bodypalace

vilken fin bild och fint leende =)

2011-06-04 @ 23:56:47
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Frida

Sarah: Rackarna snällt av dig! :D



Lena JL: Sweet! :D



Malin B: Förstår precis hur du menar med "som vanligt" för det är ändå bäst!:D



Bodypalace: Jag håller med dig! Plötsligt händer det. Som Triss liksom :D

2011-06-05 @ 11:37:08
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback