Inte träligt!


Enligt vår existerade "varannan-dag-när-vi-är-lediga"princip så
hade jag sovmorgon idag. Till tjugo över tio tog jag min skönhetssömn.
Känner mig som en ny människa!

Idag står grill med storasyster, svågern och syskonbarnen på
agendan. Känns som det kommer att bli en fin lördag, och eventuellt då,
sista dag på jorden för oss här i Svedala rike.

Nya Zeeland har enligt uppgift klarat sig denna gång enligt stora
rubriker hos en av våra största tidningar som verkar ta det hela
STÖRSTA allvar..... :-D

Frida

Kommentarer
Postat av: Fru Lejon

Vi tar undergången i morgon istället. :-) Vilket fint träd på väggen. Jag blev glad att se det. Jättefin! Ha en bra dag!

2011-05-21 @ 15:46:17
Postat av: Frida

Ännu en dag på jorden :)

Vad jag blir glad när jag kan göra dig glad-utan att veta om det!



KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback