Numret du slagit kan inte nås för tillfället, var god försök senare.

Maken lyckades med konsstycket med att tappa bort sin mobil.
Han visste dock att den var hemma.
LillA blev snabbt utsedd till syndabock eftersom han
har en tendens att ta saker som inte är hans.

För att göra saker än mer komplicerat så insåg
Maken att sagda telefon var satt i ljudlösläge.

Efter att ha gått runt i huset några varv bestämde
han sig för att ringa till den från hemtelefonen.

Detta han också gjorde.

LillA visade sig vara utan skuld då telefonen återfanns på
byrån i vårt sovrum.

Väl där ser han att han har ett antal missade samtal, bland
annat från "Frugan" som jag heter i hans telefon.

Jag är inte hemma vid tillfället så han bestämmer sig för att
ringa upp.

Samtidigt ringer det på hemtelefonen, vilket gör honom aningens
irriterad. Han plockar upp sagda telefon för att se vem det är.

Han inser då att han själv är boven i dramat och jag dumförklarar
honom när jag kommer hem och han återger anekdoten.

Med andra ord är allt som vanligt här hemma på Sjukvägen...


Kommentarer
Postat av: Syster Anna

Är ni sjuka???????

2011-05-12 @ 15:12:25
Postat av: Läna

Haha, tja... Inte är det bara storA som roar! :)

2011-05-12 @ 15:27:12
Postat av: Frida

Anna: Näpp! Inte fysiskt i alla fall :D



Läna: Hihi! Roligast var att han blev så arg-åsså hade han bara sig själv att skylla! :D

Postat av: ♥ EVA ♥

Hahahaha !!!



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-05-12 @ 17:59:18
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Det är så skönt när det är som vanligt tycker jag. ;) Så att du bjuder oss på härliga skratt och leenden ute i landet är helt underbart!!!



Vilken himla fin vägg där hemma hos dig.

2011-05-12 @ 22:17:13
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Nettiz

Ha ha ha ha ha SÅå underbart!!! XD

2011-05-13 @ 00:09:57
URL: http://creatingmylife.blogg.se/
Postat av: Frida

Eva :D

Malin B: Jo, ändå! :) Tack för komplimangen om väggen. Den huserar i sovrummet.



Nettiz: Han ÄR ju inte riktigt som alla andra (men det är ju tur för det är inte jag heller) :D

2011-05-13 @ 07:35:44
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback