Aj aj

Dagen efter trevliga kvällen före.

Jag är inte van!

Barnen är fortfarande hos sin farmor så vi har haft sovmorgon. Sköööönt!

Mindre skönt är att mitt halsont, som försökt bryta ut hela veckan, nu har lyckats. Jag kan knappt prata...

Kroppen är allmänt trött så jag försöker hjälpa den med lite resorb i hopp om att slippa skallebanket. Känns sisådär vuxet att inta det ur detta glas men det var det enda som stod att finna.

Nu blir det soffläge och nedräkning till reprisen av "Så ska det låta".

Ha en bra dag i Mumindalen!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Men blir man inte lite "gladare" när man dricker ur det där glaset!??? ;)

Hoppas du slipper bli riktigt sjuk nu.

Krya på dig!!

Kramen, Maria

Postat av: Cissi

You and me, man!! Krya på dig :)

2011-11-27 @ 22:15:26
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback