Jag måste vara galen!

Jag kom på att jag skulle lösa Melodikrysset idag.
För det första så är jag härmed inte bara mogen nog att
prata pension; Jag ÄR nog pensionär.

Förutom att jag inte kunde hälften så jag googlade
tillslut. Och nej. Jag ska inte skicka in det när jag fuskat!

Jag tror det hade gått bättre om barnen inte
hade bestämt sig för att bli hund och katt under tiden
programmet höll på.

Då menade jag inte den stillsamma leken att de låtsas vara djur.

I sådana fall blev nåt fel och de blev två rivaliserade lejon
någonstans på vägen....


Nu kom det nåt i vägen så det är visst färdigbloggat.



Ha en bra dag då!







Kommentarer
Postat av: Malin B

Livet blir mycket mera oförutsägbart när man har barn i närheten. Planering, det kan man då direkt kasta i Plus röda soptunna då... ;)

Postat av: snigelpickan

Haha. Lillen tar över bloggandet va ? :D

2011-11-26 @ 17:33:37
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback