Utlandsresa!

Vi drog utomlands ídag!
Ända till Finland for vi :-)

Vi hade hopp om att hitta allväderstövlar på Kuomaparadiset TEX men hittade inte exakt det vi hoppades på så det fick vara. Väl i bekanta Svedala besökte vi det blåa varuhuset. Jag konstaterade att det inte fanns brist på pitebor i allmänhet, och arbetskollegor i synnerhet då jag sprang på flertalet under dagen.

StorA ville så gärna vara i Småland, men det var fullt när vi kom. Medan vi väntade fixade en fin-fin tjej i personalen glass till honom. Snacka om att vara service-minded!

Lite smått och gott följde med hem. Med betoning på smått. Vi lyckades köpa
rätt stol den här gången i alla fall.

Tror jag.

Vi ( om med "vi" menar jag "Maken") har ju faktiskt inte monterat den än.

Håll tummarna!

/Frida




Ps Dunsen ni hörde var ingen jordbävning. Det var bara jag som kraschade på soffan Ds


Kommentarer
Postat av: Karolina

Snart väntar ännu en utlandsresa, dock varmare breddgrader och mer sökandes efter flipflop än allvädersstövlar! ;-)

2011-11-04 @ 19:09:56
Postat av: Malin B

Jag tänkte vråla: Skicka hit StorA då, om han vill vara i SMÅLAND!!! Nu på direkten!

Men så förstod jag... Är inte så ofta i det där varuhuset och mina barn som varit i Småland mest hela tiden har vad jag förstår aldrig varit i Småland. ;)

Postat av: Frida

Karro: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Malin: asgarvar Har svarat hos dig också!

2011-11-04 @ 21:28:12
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Malin B

Ja, Frida. Jag fuskar. Så det ryker om det - då det gäller grejer som går att äta. Har jag märkt... Inte konstigt att alla mina kläder börjar bli för små. ;) Jag måste bli mera motionsintresserad igen!!! Kan du vara snäll och inspirera mej?

2011-11-05 @ 11:14:52
URL: http://malinbsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback