Varmt på alla sätt och vis!

Igår var vi till Skellefteå och hälsade på hos
lillasyster och hennes pojkvän.

Hon har fått sig en väldigt mysig lägenhet måste jag säga.
Den är precis hennes stil!

Barnens mat-och-sovklocka gjorde dock att vi bara hann
vara där ett par timmar, men det var fina timmar!

Idag har mamma och pappa (mormor och morfar) varit här
så jag och StorA slängde ihop chokladbollar.

Jag vet nu varför det står att kaffet ska vara kallt när man
blandar det i degen om jag säger så.


Chokladkluttar kallas dessa, för de gick banne mig inte att få runda



Snart vankas besök av storasyster med familj, och då kan man
väl anse att familjehelgen är komplett!

Ha en fin kväll nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Chokladkluttarna var utsökta!

Tack för en jätterolig eftermiddag!!

Kraaaaaaaaaaam!

2011-11-06 @ 18:37:25
Postat av: Malin B

På ett bageri i en stad nära mig hade de Bröstbakelser i oktober så självklart måste det finnas chokladtuttar också!

Jag skulle gärna smaka, var så säker.

Postat av: Madde

Du är så smart Frida! :)

Era chokladkluttar såg enormt goda ut :)

2011-11-07 @ 07:19:08
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag läsa chokladTUTTAR, och tänkte att det inte såg ut som bröst ;) Men goda såg de ut. Jag brukar ofta baka med varmt kaffe och smält smör bara för att jag hatar att få sönder allt smör. Det blir så äckligt på händerna! Kram

2011-11-07 @ 10:58:30
URL: http://fantu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback