Har hela världen blivit galen, eller är det bara jag?

Jag konstaterade tidigare ikväll att det där med
"klockomställning" måste vara ett påhitt för att 
jäklas med småbarnsföräldrar.

Det står jag fast vid.

Å andra sidan har nog jag skadats av det också.
Jag ser på Jersey Shore av någon outgrundlig anledning.
Det är som att bevittna en riktigt hemsk olycka,
och du vet du borde blunda, men kan inte låta blir att titta ändå.

Jag skyller det på tidsomställningen, och lovar att aldrig göra om det.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha.. jag tror det är för att jäklas med alla :) Jag förstår inte heller det där.

Postat av: Malin B

Hur eller hur så är det underbart skönt att ha något att skylla på! ;)



Negerbollssmet är SÅ gott, det håller jag med om. När barnen var små tillverkades det sådana var och varannan dag känns det som men nu har vi inte gjort det sedan vi hade småfolksbesök i somras...

Biskvierna var supergoda, det var bara ett fel. 20 stod det i receptet, vi fick väl sju! ;)

2011-10-31 @ 18:52:04
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Madde

Din kusin är ju inte som alla andra killar. Han gillar ju att gå på IKEA och är nästan värre än jag ;)

2011-10-31 @ 21:41:38
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback