Måndag, vilket jättebra dag!


Måndagar är ju traditionellt inte förknippat med mysdagar,
men hemma hos oss är det ju numera det.
I och med att jag inte jobbar heltid så är jag oftast ledig
just denna veckodag, och det föll sig så att även Maken
var arbetsbefriad just idag. Förutom att slappa så var vi
tvungen ned på stan. LillA har ärvt massor av storebrors
sparade kläder, men eftersom de är födda på olika sidor av
sommaren riskerade den yngre att få gå hela hösten i shorts
och T-shirts om inget inköp gjordes.

När vi kom hem från stan passade jag på att tvätta lite fönster,
som inte fick godkänt av Maken. Tydligen "gnuggar" jag inte ordentligt.
Men det skiter jag i.
Duger det inte så får han väl göra det själv, eller hur?! :-)

Nu är vi inte det minsta ovänner, och att han och jag har
olika nivåer på vad som är stökig/ostädat är ingen direkt nyhet.

Snart väntar middag och sedan drar jag på storhandling.

Tror också jag ska kika in till mamma och säga hej.

Hoppas ni har haft en bra måndag, oavsett vad ni gjort idag!


Frida


Kommentarer
Postat av: Cissi

Absolut!! Duger det inte får han göra det!! Så är regeln!



Kraaaaaaaam =)

Postat av: Mamma

Tusen tack för vår pratstund! Fick så mycket mer energi av dig!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2011-10-04 @ 10:49:36
Postat av: Anna A

Uschans vad längesedan jag skrev här. Ska bli bättring på det. Maken jobbar ofta helg och därför är han ofta ledig på måndagar. Det är hur bra som helst! Ingen söndagsångest då inte. Stor kram!

2011-10-04 @ 21:30:43
URL: http://annalundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback