Okryddad tillvaro

Febern ligger konstant över 38 grader för LillA, och idag har han toppat detta med extremt dåligt humör.

Vi var ute i solen en sväng för att få en vitamininjektion. Den varade till ytterdörren stängdes om oss.

Vi gick ner till lillaffärn, mest för att jag inte orkade laga middag. Min ork är slut!

Jag fattar inte hur ensamstående klarar av det! Hatten av säger jag. Hatten av!

Maken åkte i måndags, och kommer hem först på onsdag. Just nu känns det långt bort.

Vi köpte fryst pizza till middag. Den skulle " ha x-tra allt". Det stämde på allt utom en punkt: Den saknade god smak! Bläääärg så dålig den var!

När den här natten är över är det måndag. Det betyder en dag närmare Makens hemkomst. Välkommen måndag!


Men först: Ha en skön söndag!
/Frida



Ät inte.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Har du provat Dr. Oetkers prosciutto-pizzan?? Den är min favvo!! Med lite bea of course ;)



Hoppas febern försvinner, inte kul...



Ha en bra kväll och förhoppningsvis en bra natt :)



Kraaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback