Säg det med ett leende, och med en glimt i ögonvrån

Jag skulle ta natten och Maken ge mig sovmorgon.
LillA sov hela natten. Maken var vaken mellan ett och fem,
och jag har suttit i jobbsamtal i en timme så här på min
lediga dag.

Trots att inget hittills följt ursprungsplanen tror jag detta
kan bli en riktigt bra dag.

StorA och LillA sitter bredvid mig på soffan och ser på Bolibompa.
StorA ömsom ropar frustrerat åt kaninen Stefan som vägra hoppa över
ett  hinder, och ömsom skrattar åt killen som försökte få sagda kanin
att lyda.

Barnskratt på morgonen trumfar liksom det mesta tycker jag.




Hoppas ni får en fin dag allihopa!


Frida




Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag borde ha skaffat barn runt 40-årsåldern istället för 20-årsåldern...

Lätt att vara efterklok!

Förr i tiden gjorde jag allt själv, nu skulle jag vara mycket, mycket bättre på att dela på ansvar.

Ack ja! Jag har två duktiga, fina och härliga "ungar" och numera får jag ju sova som jag vill - så länge jag inte har något chaufförsuppdrag förstås. ;)



Den här veckan har det varit något varje kväll så i dag tycker jag det är extra skönt att vara ledig, hoppa runt mellan frallbak, tvättmaskinsupphängning och snart ska dammsugaren fram men först en promenad nu när det luktar gott av det nybakta.

Postat av: Cissi

Så sant så...:)



Trevlig helg fina du!!



Kraaaaaaaaam

2011-10-28 @ 11:11:56
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback