Det kniper...

Idag blev det inte som jag tänkt mig riktigt.

Redan före tio åkte jag hem från jobbet för att magsmärtornajag haft i flera
dagar inte vill ge med sig. Vid ett tillfälle på uppfärden trodde jag nästan
jag skulle svimma, men så blev det ju inte tack och lov.
Jag har fått en läkartid på torsdag så jag hoppas få några svar på vad 
ondskan ondheten beror på. För att undvika spekulationer så kan jag säga
att jag är varken är gravid eller att det är blindtarmen som spökar.
I övrigt avhåller jag mig från att googla vad det kan bero på (okej, nästan
i alla fall, jag är ju ändå ett barn av min tid)

Hoppas verkligen jag kan jobba imorgon så håll tummarna för mig är ni snälla.



     


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Usch då! Låter inge trevligt alls. Hoppas du får klarhet i vad det är å att det blir bättre!

Håller tummarna för dig!!

Kramen, Maria

Postat av: Cissi

Huvva....håller verkligen tummarna att det inte är något allvarligt...:( :(



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam på dig!!!

2011-09-20 @ 21:16:04
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller tummar och tår. Eller tårna kan jag inte hålla som mamma kan men jag gör det mentalt =)



Kram på dig

2011-09-20 @ 21:22:06
URL: http://emmabogren.blogg.se/
Postat av: Madde

Hoppas att det inte är något allvarligt och att smärtan försvinner lika snabbt som den kom :)

krya på dig vännen!

2011-09-20 @ 23:08:45
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Kanske det är gallstensanfall? HAft det och det gör ont!!

2011-09-21 @ 09:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback