Livsnödvändigt

Igår var vi på stan och fikade med mamma och pappa (mormor och morfar).
StorA hann flirta in sig hos morfar och fick en motorcykel till Ninjago.
Detta var han så nöjd över att han på kvällen spelade in en video
och skickade till kusinen där han filmade skapelsen och berättade nyheten.

Fast för att vända tillbaka till stan så föll det sig inte bättre än att jag
passade på att slinka in på Intersport för att köpa ett par sköna
mjukisbyxor för presentkortet jag fick av svärmor.

Barnen var med mig då Maken stannat till i en annan affär.

StorA sprang genast till legobordet som fanns i butiken, och
jag parkerade vagnen som LillA satt i bredvid.

Innan jag gick iväg kom vi överrens om att han skulle ropa
"Mamma Frida" om han ville nåt så jag skulle veta att det
var mig som efterfrågades.

Jag hann leta runt i affären en stund då jag hör ropet:
MAMMA FRIIIIDA!

Jag skyndar mig dit, övertygad att ett akut toalettbesök är behövligt.

När jag kommer fram, lätt uppstressad, tittar StorA upp.

Jag: Jaaaa. Vad är det?
StorA (med känsla): Jag äääääälskar dig mamma!

Jag kan inte låta bli att fnissa av pur förvåning.
Närstående  som hört det hela gjorde detsamma
(fast förmodligen inte av förvåning).

Barn är så härligt omedelbara ibland!



Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Man blir alldeles varm i hjärtat...så sött!! Hoppas han gör likadant när han är fjorton o ni går på affärer;)

Vilka snygga killar du har!! <3

Kul att se dig!! kramelikram!!

Postat av: Linda t

ja det finns inget bättre än just kärleksförklaringar från barnen ;)

2011-09-04 @ 11:11:54
Postat av: Cissi

ÅÅÅÅhhh, så underbar han är!!!!!

2011-09-04 @ 13:47:19
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Malin

Så söt! :-)

2011-09-04 @ 13:52:27
URL: http://hallerskog.blogg.se/
Postat av: mo

Åh vad gulligt....såklart man smälter. Ha en skön kväll, kram

2011-09-04 @ 21:11:14
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jag hoppas att du förstår vilken helt underbar son du har!!! Så ser jag förstås fram emot lika fina uttalande och annat trevligt från LillA också när han börjar prata för jag är förstås säker på att han är precis lika underbar han också!

2011-09-04 @ 22:02:14
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback