Se upp i (ehum) backen

Tisdagar är sen ett par veckor tillbaka promenaddag.
Då träffas jag, mamma, syrran, kusinen och mostrarna för
en gemensam promenad. Hälsofrämjande på alla sätt och vis
för det finns ju som bekant ett ordstäv som säger
"Ett gott skratt förlänger livet".

Tanken är att vi ska utgå från olika ställen varje gång.

Under förr förra veckans promenad befann vi oss i en by utanför
Pite(å). Där varnas det för de mest otippade saker mitt ute i ingenstans.



                   Får se vad för farligheter som dyker upp ikväll....

Undertecknad ska jobba över så jag hoppas jag hinner i tid till
avgången. Går det så går det ju liksom!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vilken trevlig träningsform ni har hittat! ;) Förena nytta med nöje. ;)

Kramen, Maria

Postat av: Mamma

Inga större faror ikväll... bara regn! Jag tycker vi var riktigt duktiga som inte slutade ut oss för lite väta.. och inte smälte vi heller!

Kraaaaam!

2011-09-13 @ 22:06:03
Postat av: Malin B

Vilket kul och bra sätt att träffas på!!! =)Perfekt de dagar inspirationen inte är så stor för då BLIR den ju det.

Jag har ju både tös och hund som håller igång mig, varje dag flera gånger om. ;)

2011-09-13 @ 23:48:23
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Maria: Den bästa! Då tar man sig ju iväg (vilket är bra för mig som har en tendens att inte göra det). Kramen!



Mamma: Vi var MYCKET duktiga! Fast nog smälte vi väl lite? ;)



Malin: Exakt så är det! Sällskap är bäst på alla sätt och vis!

2011-09-14 @ 22:04:27
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback