Vansinnig torsdag!

Idag var en sån där dag när jag vid kvart i tolv kände det som om klockan borde stå på halv fyra. Har ni också sådana dagar?

Jag var inte hemma förrän kvart i fem eftersom det hände en grej i slutet av dagen. Halv sex hade jag styrelsemöte i kören jag är med, och sedan stressade jag iväg till föräldramöte på barnens förskola. Eftersom Maken är bortrest försökte jag göra en "Dolly", men det gick inte så värst bra...

Nu har jag svimmat i soffan och njuter av det faktum att långhelg stundar. Enda smolket i bägaren är att barnen är förkylda, och LillA verkar dessutom ha tredagarsfeber- utan feber. Mycket märkligt!

Jag håller tummarna för att nattsömnen ska bli god för samtliga i hushållet, men om så inte är fallet kan vi ju skrota runt i pyjamas hela dagen imorgon om vi vill.

Godnatt på er!

Frida-som bloggar för första gånger från mobilen


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Hoppas verkligen att ni får sova inatt å att ni kan njuta av långhelgen!!

Kramen, Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback