Bloggen håller på att fixa sig

Eller rättare sagt.
Jag måste fixa mig.
Det brukar vara ett knivigt jobb och ta lång tid.
Eller så tar det inte så lång tid.
Man vet aldrig.

Hur som haver.
Fadern har 60-årspartaj ikväll och jag måste lyckas
se presentabel ut så det är dags att sätta igång.

Om jag hittar ett kort på mig själv när jag inte
ser helt puckad ut kanske ni till och med får en egobild
vid ett senare tillfälle.

Jag ska ju äntligen få inviga min nya lilla svarta jag inte fick
använda för ett par lördagar sen.

Återstår att se om jag ser och känner mig lika fin i den
nu som jag gjorde då jag köpte den.


Ha en fin lördag!

image description
Ska satsa på en annan frisyr idag. Jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Spännande!!!

Önskar dig, din far och alla andra en jätte rolig fest!!!

Så håller jag förstås tummarna för den där egobilden!

Postat av: Mamma

Jag mailar över ett finkort på dig.. make och frisyr.. kan det va´nåt??

Kraaaaaaaaam

2012-04-15 @ 13:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback