Huvudet ner och fötterna upp. Eller hur det nu var....

Oj då.
Det gick visst en vecka till.
Vardagen har börjat.
Nytt jobb. StorA har börjat skolan och spelat sina första fotbollsmatcher.
Maken är fortfarande ledig, men har ändå fullt upp med att fixa efter fönsterbyten.
Jag är arbetstrött och har ont i en höft. Det är obra eftersom jag ska gå en mil nästa helg.
 
Allt som allt:
Det händer mycket hela tiden, och ändå inte. Förstår ni hur jag menar?
 
Nu har jag rustat upp mig efter att ha passat på att duscha medan LillA sover.
Snart ska vi hämta storkillen.
Bara borsta håret kvar.
Det var en syssla som StorA skötte när vi var i Stockholm.
Han har ju liksom aviserat att han ska bli frisör när han blir stor så då är de väl
lika bra att han börjar öva tänker jag.
 
När han borstat kvar vände han sig mot mig och sa;
 
Mamma! Hör här! Du blir i alla fall finare än en bajskorv.
 
Från första fotbollsmatchen. Och ja. Matchen är igång när detta händer...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Det ser ut som om han är bra på mycket annat också din son, än "bara" frisöreri och fotboll. ;) Många bollar i luften har man ju hört talas om...
Härligt att höra att det är nytt jobb! Hoppas att du trivs fina Frida!
Min lilla tjej började ju sin frisörvandring i måndags. =)

Svar: Tack Malin! Hur trivs tjejen så här långt på nya utbildningen? Vem vet? Hon kanske får vara handledare åt StorA när han kommer upp i åldern ;-)
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Cissi

Hahahahaha!! Roliga roliga han!!

Svar: Undrar vem han får allt från?
fridasfunderingar.blogg.se

2012-08-24 @ 19:07:20
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback