Lite äldre, men blir man klokare?

Det kan vara så att hon som äger denna blogg har blivit ett år äldre idag.
Väldigt ojämna år är det, men med tanke på alla grattishälsningar som
kommit personligen, via sms och facebook kan man tro att det är jämnt.
Vartenda grattis värmer dock måste jag säga!
 
Mest oväntad var nog muffinsen med tillhörande sång som presenterades
av en omtänksam brutta på min nya arbetsplats.
 
Jag hade minikalas för närmaste familjen idag, eftersom jag och StorA
fyller år så nära så tar vi storkalas för honom istället.
Vad jag fick visar jag så småningom, för nu ska jag stöka undan och sen
börja packa.
 
Nästa gång vi hörs är jag nog på ett heeeelt annat ställe.
Och jag lär inte vara ensam..... ;-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis igen! Och vad spännande det lät det där på slutet, nu blev jag ju attans nyfiken :)

Postat av: Malin B

Ja må du leva, ja må du leva - även i dag!!!
(Fint folk kommer sent har jag hört...)
Jag minifirar mest varje år... Storfirade bara i fjol men då kändes det som om jag bestämde mig för att inte ordna något storfirande mera. ;)
Jag fixade och grejade "hur länge som helst" och så var jag helt slut efteråt. Åldern, det är åldern. ;)
Fast det var ändå kul att ha ett kalas med alla som ville komma.

2012-08-30 @ 18:17:33
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback